Subject: Tule tasuta Tööinspektsiooni infopäevale teemal „Kemikaalide üldnõuded ja isikukaitsevahendid – mida jälgida ja millega arvestada?“
From: "Kristel Plangi" <[email-masked]>
Date: Fri, 9 Feb 2024 11:02:40 +0200

Tere

Tööinspektsioon korraldab tasuta infopäeva. Tule osale ja kuula teemal:

Kemikaalide üldnõuded ja isikukaitsevahendid – mida jälgida ja millega
arvestada?

AEG: 28. veebruaril kell 11.00-14.00

TOIMUMISKOHT: Sõmeru keskusehoone suur saal (Kooli 2, Sõmeru alevik)

Tööinspektsioon pöörab veebruaris ja märtsis suuremat tähelepanu
vähiennetusele töökeskkonnas. Vähiriski ennetamisel  on oluline roll
tervisekäitumuslikel valikutel, aga ka töökeskkonnas esinevatel
ohuteguritel. On ülioluline vähendada töökeskkonna ohutegurite mõju ning
võtta kasutusele vajalikud ohutusmeetmed. Selles on suur roll nii
tööandjal kui töötajal endal. Tööl võivad meid varitseda nähtamatud ohud –
ohtlikud kemikaalid sealhulgas kantserogeenid ehk tegurid, mis viivad vähi
tekkeni või tõstavad vähki haigestumise tõenäosust. Paljud töötajad ei
pruugi teadagi, et ka neil võib oma töökeskkonnas olla kokkupuude
kantserogeenidega ning ka näiliselt ohututel ametikohtadel võib olla
varjatud risk. Selleks, et varakult tegeleda ennetusega räägime 28.
veebruaril nõuetest ohtlike kemikaalide käitlemisele ja enamlevinud
puudustest, lisaks isikukaitsevahenditest ning millised on peamised
puudused nende kasutamisel.

AJAKAVA:

11.00-11.30 Lääne-Virumaa töökeskkonna ülevaade – Kaire Saarep,
Tööinspektsiooni peadirektor

11.30-12.00 Üldnõuded ohtlike kemikaalide käitlemisele – Piret Kaljula,
Tööinspektsiooni töökeskkonna konsultant

12.00-12.15 Sirutuspaus

12.15-12.45 Isikukaitsevahendid –  mida jälgida ja millega arvestada? –
Rein Reisberg, Tööinspektsiooni töökeskkonna konsultant

12.45-13.15 Kemikaali ohutus ja väljakutse – Kristel Karpp, Nordwood
töökeskkonnaspetsialist

13.15-14.00 Arutelu, lõuna

Osalemine on tasuta, kuid vajalik on registreerimine
<https://kysimustik.sm.ee/index.php/279291?lang=et> siin. Registreerida
saab kuni 23.02. või kuni kohti jagub.

Kutse ei ole personaalne ja seda võib jagada. Üritust ei salvestata,
osalemine vaid kohapeal. Lisaküsimuste korral pöörduda
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Teabeüritust finantseeritakse Euroopa Sotsiaalfond+ (ESF+) toetuse andmise
tingimustel „Töötervishoidu ja -ohutust väärtustava töökeskkonna
arendamine“ 2021-2027.

Tööinspektsioon - asjatundlik, usaldusväärne, lahendustele orienteeritud

<https://www.ti.ee/sites/default/files/outlook-footer/austame_erinevusi/au
stame_erinevusi_logo_sinine.png>
<https://www.ti.ee/sites/default/files/outlook-footer/kaugtoo-tegija.png>
<https://www.ti.ee/sites/default/files/outlook-footer/hr_awards_2022_badge
s/Aasta_HR_Sober.png>
<http://ti.ee/sites/default/files/outlook-footer/s22-parima-kasutajakogemu
sega-teenus_02.png>
<https://ti.ee/sites/default/files/outlook-footer/peaasi_ee_margis_PRONKS.
png>
Käesoleva e-kirja sisu ja sellele lisatud dokumendid on mõeldud
kasutamiseks ainult adressaadile ja võivad sisaldada teavet, mis on
konfidentsiaalne või muul viisil kaitstud avalikustamise eest. Teates
sisalduva informatsiooni igasugune kasutamine, kopeerimine, avaldamine või
levitamine on keelatud. Kui olete saanud antud sõnumi ekslikult, siis
palume teil võtta ühendust selle saatjaga ja kustutada teade ning kõik
koopiad ja manused. Aitäh.